[OSy] MSIM a konflikt pameti

Jan Bureš gask at centrum.cz
Fri Nov 16 10:27:43 CET 2007

Ahoj.

Netřeba nahrávat zrovna kernel, stačí nastavit paměťi správný typ a vynulovat ji (standartně je nastavena na samé hodnoty 0xffffffff)..

V referenční příručce se to dá najít celkem rychle, ale pro usnadnění:
add rwm mainmem2 0x02000000 16M
mainmem2 generic
mainmem2 fill 0

Jan Bureš
> Od: jakub.klimek at volny.cz
> Komu: "'Operating Systems Course'" <osy at dsrg.mff.cuni.cz>
> Datum: 16.11.2007 09:44
> Předmět: Re: [OSy] MSIM a konflikt pameti
>
>Ahoj. Mas pravdu. Kdyz i do druhe pameti neco nahraju, tak uz to bezi. Dik
za radu

>Jakub Klímek

On Behalf Of Honza Sochna