[OSy] Divne konstanty kalista

Andrej Krutak andree182 at gmail.com
Mon Nov 26 17:33:41 CET 2007

Hi :-)

On Monday 26 November 2007 17:15:43 Josef.Reidinger at seznam.cz wrote:
> Ahoj, mam trochu zmatek v konstantach kalista
> 1) proc je cp0_entrylo_v_mask 2 a ne jednicka jak by se zdalo podle jeho
> pozice z manualu? 2) to samy s dirty bitem
v manuali je Valid flag druhy sprava - cize binarne 000...10 => 2 :-)

> 3) proc je cp0_entrylo_g_mask kdyz global(pokud je to on) je v lo misto hi
g sa pocita ako lo0_g & lo1_g, je to tiez v manuali (a zdrojakoch msimu :-) )

> a je jednicka ,teda uplne mimo manual? 4) funguje nekomu mapovani pres tlb?
> ja to podle manualu korektne vyplnim a ono to hodi TLB exception, ktera jde
> rovnou do general exception, coz podle manualu znamena, ze neni nastaven
> valid bit? JR
Pozeral si na ERL a EXL bity? aj tie ovplyvnuju funkcionalitu TLB (v kernel
mode ma dost nastval hlavne ERL==1 bit pri 'boote'... ak je v kernel mode
nastaveny ten ERL, mapovanie medzi 0-0x200... je priame, nie cez tlb...
humus)

Andrej