[OSy] testy 2

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Wed Nov 28 22:02:19 CET 2007

> Ano, dobre, dekuji. Jen mi prave prislo, ze DEBUG a TRUE/FALSE by mohl
> pouzivat kazdy druhy, proto jsem to zminil verejne - kdyby se to
> chtelo opravit 1x globalne, nez 20x lokalne. Ale neni problem.

Pokud se nad tim zamyslime zcela do dusledku, tak testy pouzivaji
z Vaseho kernelu pouze hlavickovy soubor assignment-?.h, ktery by mel
importovat pouze hlavickove soubory s verejnym interfacem kernelu podle
zadani, nikoliv Vase interni zalezitosti. A v zadani zadne konfliktni
definice maker DEBUG a TRUE/FALSE nejsou.

Prefixovat kazdy symbol a kazde makro v testech je pochopitelne take
moznost, ale prijde mi ponekud prehnana. Netvrdim, ze neexistuje rozumne
navrzeny zpusob provazani kernelu a testu, ktery nevyhnutelne ke
konfiktu jmen vede, ale ve vetsine pripadu se mu lze vyhnout a ve
specialnich pripadech lze jmena v testech zmenit.