[OSy] dorder - nedostatok informacii

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Thu Nov 29 05:21:44 CET 2007

> Napr. nepodarilo sa mi ziskat seriove cisla procesorov (resp. vsetky
> ukazuju 0, ked chcem ich hodnotu ziskat pomocou makra procno()
> popisanom v prirucke).

Velmi pravdepodobne proste jen neco delate spatne. Prestoze popis
zarizeni dorder v prirucce je velmi strucny, obsahuje dle meho nazoru
veskere potrebne informace. A v pripade nejasnosti mate k dispozici
zdrojaky MSIMu.

Posilam ukazkovou implementaci, ktera realne funguje (berte ji jako
rozsireni kalista). Treba Vas to nasmeruje spravnym smerem.