[OSy] Nova verze s novym dorder

Viliam Holub holub at dsrg.mff.cuni.cz
Fri Nov 30 01:06:06 CET 2007

	Dobre rano,

	pokud pracujete s vice procesory a radi byste vyuzili dorder,
pripravil jsem pro vas novou verzi, ktera by vam mela usetrit trochu prace.

	Podobne jako puvodni verze, prvni registr pri cteni vraci
identifikator procesoru. Pri zapisu se hodnota pouzije jako bitova maska
urcujici na kterem procesoru se ma nastavit pozadavek na preruseni.

	Novinkou je druhy registr, ktery pri zapisu interpretuje hodnotu
podobne jako prvni registr, ale preruseni rusi.

	Kdybyste meli s novou verzi nejake potize, nevahejte mi dat vedet.
Stahujte na:

	http://dsrg.mff.cuni.cz/~holub/sw/msim/msim-1.3.3.tar.gz

	VH

--