[OSy] Divne konstanty kalista

Josef Reidinger josef.reidinger at seznam.cz
Fri Nov 30 10:44:04 CET 2007

Ano, to jsem nasel grepem :)
Tak jsem to udelal a objevila se pro mne jeste podivnejsi vec.
pridal sem pred vyhozeni invalid tohle
printf("INVALID: subpageno %u asid %u mask %x pointer
%u",subpageno,cp0_entryhi_asid, e->mask,a);
a vypis vypada takto:
Writing 2000 bytes to area at 00000000 (fill A)
INVALID: subpageno 1 asid 0 mask ffffe000 pointer 4096TLB
teda ptam se proc pri zapisu na adresu 0 se pta druhe podadresy, kterou
mam samozrejme prazdnou a nastavenou na invalid???
diky JR