[OSy] Reseni - Re: Problem s konfiguraci Kalisto

Josef Reidinger josef.reidinger at seznam.cz
Fri Oct 5 22:00:18 CEST 2007

Tak sem si sam zjistil co s tim pro ostatni co pouzivaji stejnou verzi
staci rozdelit inicializaci pameti a loadovani do ni

# a main memory located at the beginning of the address space
# load the kernel binary image
add rwm mainmem   0   128k
mainmem load "kernel.bin"
# a rom memory to store a loader
add rom startmem  0x1fc00000  1k
startmem load "loader.bin"

Jo a ta dokumentace o tom simulatoru castecne nesouhlasi s aktualni
verzi. napriklad prikaz disp uz neexistuje, zato jsou trochu jine co
nejsou popsane.
JR