[OSy] Zadani 1. semestralky

David Matousek david at matousec.com
Tue Oct 9 13:50:01 CEST 2007

psal jsem, ze v Kalistu to funguje, v mym loader.S ne a to jak s kodem z Kalista

	lui	$ra, KERNEL_STARTUP_ADDRESS >> 16
	ori	$ra, KERNEL_STARTUP_ADDRESS & 0xffff

tak s tim lui $ra, x
neco mi proste unika
kdyz jsem to jen copy and pastnul tak mi to psalo na radce s instrukci ori,
ze to nezna KERNEL_STARTUP_ADDRESS (pricemz o radek vejs to znalo ...)

nedokazu se dostat do bodu, kdy by mi to vyskocilo do main a zastavilo se to cekajic na trace

DM