[OSy] Zadani 1. semestralky

David Matousek david at matousec.com
Tue Oct 9 14:43:13 CEST 2007

To je zajimava myslenka, ...
Kdyz ted udelam chybu v loader.S, tak mi to pise chybu v loader.S (predtim loader.s).
Takze jak jsem to tak prepisoval a zkousel, tak jsem asi v jednu chvili to prejmenoval
na loader.S.

Jenze
- Jsem si jist, ze od zacatku to bylo s velkym S (alespon muj souborovy manager to
tak zobrazoval).
- Windows nema uplne case sensitive jmena souboru, takze co jednou je loader.S,
   muze byt podruhe loader.s ...

Kazdopadne
"loader.S:56:2: warning: no newline at end of file"

mi ted jasne rika, ze uz to bere jako loader.S ...

Diky, asi to tak bude!