[OSy] Odevzdání semestrálky - verze v SVN

Petr Šťastný petr.stastny at centrum.cz
Wed Oct 10 12:06:59 CEST 2007

Martin Decky napsal(a):

> Myslim, ze si tady trochu protirecite. Pokud je v trunku stabilni verze,
> tak se z nej najednou nemuze stat vyvovova vetev. Pro vyvojove vetve by
> mel naopak (jak nazev napovida) slouzit adresar branches, ve kterem by
> probihal vyvoj a do trunku by se z nej zpetne mergovaly odladene zmeny.

To jsem to jen špatně napsal. Hlavní vývojová větev je v trunku a
jakmile je to nová hotová stabilní verze (typicky v okamžiku release
nové verze), zkopíruje se trunk do branch/XXX a v trunk se začne
pracovat na nové verzi, případné opravy verze XXX se dělají v příslušné
branch. A tagy jsou určené pro udělaní snapshotu a už se v nich nikdy
nic nemění.

No to je jedno, takže pro potřeby OS bude v trunku poslední stabilní
verze pro odevzdání a experimenty se budou odehrávat kdekoliv jinde.

Petr Šťastný