[OSy] pouzitie standardnej kniznice

Tibor Blenessy tiborb at matfyz.cz
Mon Oct 15 22:28:00 CEST 2007

Dobry den,

skusali sme dnes implementovat funkcie s premennym poctom parametrov
(printk,...). Chcel by som sa opytat, ci mozme pri programovani pouzivat
makra zo suboru stdarg.h (va_start, va_arg, va_end), alebo treba
zasobnik "prehrabavat" rucne. Dalej by som chcel vediet, ci mozno pouzit
  vprintf a jemu podobne zo stdio.h (aj ked stdio.h sa mi nepodarilo
naincludovat, co neviem ci je chyba mojho prostredia, alebo jednoducho
tento subor pre mips nie je).

Vo vseobecnosti, ako to je s pouzivanim standardnej kniznice?

Tibor Blenessy & team