[OSy] build do osobitneho adresara

Tomas Mikula tomas.mikula at gmail.com
Thu Oct 18 16:25:16 CEST 2007

> A dalej by som sa chcel opytat, ako to nejak sikovne spravit, nie som v
> make az tak zbehly a nepodarilo sa mi najst ziadny option pre gcc ani ld
> ako zmenit output directory. Dratovat do Makefile nejaku cestu pred
> kazdy file sa mi zdalo trochu nesikovne.

Tiez nie som zbehly v pisani Makefilov, ale co ma napadlo:
mozes si niekde na zaciatku Makefile definovat makra

BUILDDIR = build
MOVE = mv *.o $(BUILDDIR)

a potom makro MOVE pouzit na konci kazdeho kompilujuceho targetu

kernel.o: ...
	gcc ...
	gcc ...
	$(MOVE)

Potom je ale asi dobre v adresari build vytvorit dalsi Makefile (pre
linkovanie) a spustat ho z toho hlavneho:

kernel: kernel.o
	make -C $(BUILDDIR) kernel

Ze by to bolo dvakrat sikovne sa mi ale tiez nezda ;-)

Tomas