[OSy] chyba v kalistu -- sys.S, 509, 510 ?

Zdeněk Doležal zdenek.dolezal at gmail.com
Tue Oct 23 16:40:36 CEST 2007

> ak sa nemylim, a0-a3(a4?) sa pouzivaju na predavanie parametrov funkcii (ak
> ich je teda malo, usetri sa ukladanie na zasobnik)... takze co v nich je po
> navrate z fcie by ti malo byt jedno...

Nepochopili jsme se. Vytvorim si zasobnik. Na misto, kde je v
zasobniku a0 si ulozim muj parametr. Proc bych ho v te funkci nemel v
registru a0 mit?

>  a neuklada sa tym (lw $a0, OFFSET_STATUS($sp)) aj novy kernel_stack_top do
> prveho parametru tej fcie?

proc by se tam ukladal? Navic se zadny kernel_stack_top neuklada,
pouze offset od nej, ktery ukazuje na misto, kde ma byt ulozena
hodnota status registru.

> inak pochybujem ze chyba v context_switch by ostala neodhalena dlhsie ako
> par minut :)

Take jsem se divil. Kazdopadne po zmene tech a0 na t0 mi muj kod zacal
chodit a zadny jiny problem se nikde neobjevil. A ve volane fci mam
doopravdy v prvnim parametru hodnotu z a0.

--
S pozdravem
Zdenek Dolezal