[OSy] Zablokování jádra

Dalibor Straka dast at panelnet.cz
Fri Oct 26 17:20:35 CEST 2007

On Fri, Oct 26, 2007 at 04:55:58PM +0200, Lukáš Kopenec wrote:
> Zdravím, mám jenom maličký dotaz:
> Jakým způsobem mám a smím zablokovat ve funcki panic jádro? Můžu použít
> nějakou instrukci msimu (halt)? Nebo mám zakázat přerušení a zavést jádro do
> věčňáku? A nebo nějak úplně jinak? Ani jeden způsob se mi moc nelíbí, ale
> nic čistšího mne nenapadá.

Pouzij instrukci msimu halt. msim je proste architektura na ktere to
bezi. Kdybys to chtel mit multiplatformni, tak bys podle zvolene
architektury includoval arch-dependent soubor s definici __halt()
a panic by se proste nemenil.

Pokud mas jine reseni, domnivam se, ze jej staci popsat v dokumentaci
vcetne duvodu, proc jsi ho pouzil. Navic todle je fakt drobnost, kdyz
ti budou kvalitne fungovat timery, vlakna a mutexy nemas problem.

Nebo jsi to myslel tak, ze se ti nelibi zadani? :-)
-- Dalibor Straka