[OSy] Malo pameti pro casovace

David Matousek david at matousec.com
Wed Oct 31 09:44:27 CET 2007

Zdravim,

Skutecne mas pravdu, ze zadani pozaduje casovace jako staticke objekty,
ja jsem take puvodne chtel vsecko mit dynamicke, ale zadani bylo proti.
Ale nevadi, staci si uvedomit, ze nepotrebujes zadnou alokaci.
Uzivatel casovace se sam stara o alokaci, takze kdyz uz ti da ukazatel na objekt
typu casovac, tak ti dava tolik pameti kolik potrebujes - protoze ty urcujes
co je objekt typu casovac zac - tzn. i jakou ma vnitrni strukturu, jak je velky apod.
A nic ti prece nebrani si tu vnitrni strukturu casovace nafouknout o tolik,
kolik bys potom chtel alokovat. Nech starosti s alokaci na uzivateli casovace :)

DM