[OSy] mutex5 test a DEBUG_MUTEX

Matej Dioszegi mato.dio at gmail.com
Wed Oct 31 23:34:48 CET 2007

Zdravim

technicka otazka:
symbol DEBUG_MUTEX je nadefinovany v subore test.c a za nim nasleduje
#include assignement.h, v ktorom su naincludovane vsetky nase
hlavickove subory.
V mutex.h si "stav" DEBUG_MUTEX "zapametam" pomocou nejakeho

#ifdef DEBUG_MUTEX
	#define TMP DEBUG_MUTEX
#else
	#define TMP 0
#endif

v mutex.c sa pozriem na hodnotu TMP a na zaklade nej rozhodnem o dalsej akcii.
Problem je, ze v pripade ze symbol DEBUG_MUTEX je alebo nie je
definovany(v test.c), tak sa TMP v mutex.c nikdy nerozvinie na 1,
stale len na 0.
Je nejaky problem s viditelnostou makier cez viacero suborov? (to som
si myslel, preto ta definicia TMP)... s preprocesorom nemam nejake
extra skusenosti, a google velmi nepomohol...

M.D.