[OSy] Testy as2

Ersin ersin at post.cz
Wed Dec 10 12:46:07 CET 2008

Ja jsem prave presvedcen, ze ze zadani nikde jednoznacne neplyne, ze by vma_alloc mel pouze mapovat virtualni ramce na fyzicke. V zadani se pise, ze:

"Funkce alokuje oblast ve virtualnim adresovem prostoru o velikosti @size bajtu, pro tuto oblast alokuje fyzickou pamet a vytvori mapovani prave alokovane virtualni pameti do fyzicke."

Tedy - Funkce provede nekde nejakou alokaci ve virtualnim prostoru (vyhleda vhodne misto ve virtualnim adresovem prostoru) o velikosti daneho poctu byte (nikoliv stranek), pak nalezne stejnou oblast ve fyzicke pameti a az na zaver mezi nimi vytvori mapovani. Z dane vety zkratka necitim, ze by mapovala stranky. Misto toho se v ni pise o alokaci daneho poctu byte.

Potrebne zarovnani ma pak vyplynout z kontextu - pri spatnem pochopeni cele funkce plyne z kontextu i spatne zarovnani...

Prejmenovani funkci mi prijde dobre.

Stanislav Kozina