[OSy] Subversion 1.5

Tom Petrůšek petrusek at gmail.com
Fri Dec 12 15:47:44 CET 2008

Dobry den
rad by som sa opytal, ci uz sa Vam podarilo nainstalovat tu slubovanu novu
verziu OS (ktora obsahuje Subversion 1.5) na Vas server (aiya).
Ak ano, tak prosim skonvertujte nasu repository (osy0809-depeslve) na
1.5kovu, aby sa dalo jednoduchsie merge-ovat.

Dakujem.

S pozdravom a prianim pekneho vikendu,
Tomas Petrusek

PS: Ak teda stale nova verzia nevysla, rad by som sa opytal, ci ste
uvazovali instalaciu Subversion 1.5 ... vraj je to teda velmi jednoduche.
Tusim ste spominali Debian, tak na Debian je navod na
http://www.rooftopsolutions.nl/article/198 ... a vyzera to byt velmi
jednoduche a spravia si tam na to package, takze vyzera ze to nema ziadne
nevyhody. Na inej stranke http://wiki.debian.org/AptPinning sa popisuje
overlay (pinning) na apt-get databazu a vraj nova Subversion sa da aj s
dependenciami nainstalovat z Lenny Debianu.