[OSy] test map2 race condition?

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Sun Dec 14 01:39:53 CET 2008

Hezky den,

> mel bych dotaz, zda je test map2 napsan dobre s ohledem na vznik
> moznych race condition?

Myslim, ze pan kolega Jezek Vam pred chvili odpovedel spravne.

Podrobne jsem se ted do kodu testu nedival, ale myslim si, ze vzhledem
k tomu, ze v testu zadny problem neobjevil nikdo uz tri rocniky OSu,
povazuji pritomnost nejake race condition za velmi nepravdepodobnou.

Pokud ale mate nejake konkretni podezreni, tak napiste.

> Celkem bezne se pri testu stava, ze se
> jednotliva testovaci vlakna prepinaji i uprostred vypisu a nabizi se
> tedy otazka, jestli si tak nemohou prepsat udaje o vnitrni strukture

Vypisy jsou synchronizovany makry LOCK_CONSOLE a UNLOCK_CONSOLE. Pokud
Se tedy vypisy prepisuji, je to skutecne vazna indikace nespravne
fungujicich mutexu.