[OSy] Vysledky zkousky

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Fri Feb 1 17:39:59 CET 2008

Dobry den,

vsichni byste jiz meli mit hodnoceni vasi pisemne zkousky (pokud ne,
ozvete se mi, znamena to, ze se nekde ztratil mail). Soucasne znovu
uvadim, ze se temer kdykoliv muzete zastavit a prohlednout si detailni
hodnoceni. Nejcastejsi chyby pisi rovnou sem:

  - Pri navrhu filesystemu se odpovedi velmi casto nezabyvaly tim, jake
vlastne konkretni pozadavky malych a velkych souboru jsou. To pak bylo
videt v samotnem navrhu, protoze se navrhovaly funkce, ktere nijak
zvlast nepomahaly.

  - Pri popisu komunikace mezi top a bottom half ovladace se odpovedi
casto omezovaly na konstatovani, ze preruseni musi byt rychle hotovo.
Synchronizace v obsluze preruseni ma ale problemu mnohem vice.

  - V rozhrani condition variable se casto zapominalo, ze metoda wait
musi dostat zamek, ktery soucasne se zahajenim cekani atomicky odemyka
(a pri ukonceni cekani atomicky zamyka).

  - Copying garbage collector nemusi mit dve pulky heapu, da se proste
kopirovat do mista, ktere je garbage. Dve pulky heapu jsem nehodnotil
jako zasadne spatnou odpoved, jen mi to prislo jako casta divna odpoved.

Jeste bych zaverem chtel vyslovit pochvalu pred nastoupenou jednotkou
slecne Opocenske, ktera odevzdala zdaleka nejlepsi odpovedi (citelne,
dobre formulovane, zpravidla spravne).