[OSy] Vysledky zkousky

Peter Fabian macbeth8 at gmail.com
Mon Feb 11 14:41:57 CET 2008

Dobry den,
 ospravedlnujem sa vopred, ak tato informacia uz niekde odznela, no nejak
som zatial nepocul, kedy priblizne sa dozvieme celkove vysledky hodnotenia a
tiez by ma zaujimalo, ci k tym semestralnym projektom dostaneme ako
hodnotenie 'iba' nejaky pocet bodov alebo i nieco vo forme 'mutexy a thready
mate pekne, alokator pamate odflaknuty'?

Za odpovede dakujem.

S pozdravom a prianim pekneho dna :)
Peter Fabian.