[OSy] Mozna uz se neco na toto tema resilo ...

Ales Snuparek snuparek at atlas.cz
Fri Jan 4 15:03:48 CET 2008

Ahoj!
Nedari se mi pochopit, jak se ma pracovat s uzivatelskym programem.

Z kompilace kernelu a uzivatelskeho programu "vypadnou" tri soubory:
loader.bin (zavadec kernelu)
kernel.bin (samotny kernel)
user.bin (uzivatelsky program slinkovany s knihovnou, ktera
implementuje komunikaci s kernelem pres syscally).

Tady mi neni jasne, na jakou adresu se ma "natahnout" uzivatelsky
program. (docela by mi pomohl nejaky priklad konfiguracniho souboru
msimu).

Dalsi vec mi neni jasna, jak mam spustit kod z user.bin.
Z binary.lds (ktery je v testech k zadani 3) jsem pochopil, ze linker
vytvori binarku, ktara ma entry point na adrese 0x0 (funkce entry).
Domnivam se, ze kdyz z kernelu zavolam funkci entry tak by se mel
pustit kod z  uzivatelskeho programu. (predpokladam, ze ukazatel
entry ja nastaven na adresu 0x0).

Ales