[OSy] Prezentace v pondeli

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Sat Jan 5 18:45:07 CET 2008

Dobry vecer,

cituji z drivejsiho mailu v tomto mailing listu:

Kazda skupina by mela mit na prezentaci priblizne 10 minut, takze byste
se meli koncentrovat na to zcela nejdulezitejsi. Muzete napriklad
vynechat zadani, protoze to je vsem predem zname. Ucelem prezentaci je
to, abyste strucne pohovorili o tom, jakym zpusobem jste implementovali
netrivialni casti rozsireneho zadani, jaka zasadni rozhodnuti jste
ucinili, co Vam cinilo nejvetsi potize atd.

Petr Tuma