[OSy] Posunuti terminu odevzdavani a nekolik dalsich drobnosti

Petr Lasak petr.lasak at gmail.com
Mon Jan 7 19:13:47 CET 2008

Rovnez bych chtel podekovat za nas za vsechny.

Ale aby to nebyl dalsi "prazdny" mail, tak prikladam navrh na rizeni. Co se
osvedcilo nam bylo to, ze jeden clovek se staral o strukturu celeho
kernelu...ne ze ji psal celou sam, ale pouze udelal kostru ( navrh
interface, metod a hlavni tridy ) a rekl, treba tuto "cast" je treba
implementovat, tady mas interface a udelej to ( cast....ktera treba ma i
2000 radek...a neni trivialni ) a pak jsme donesli zpet..a on se podival jak
to je ..a rekl tady tu metodu pojmenuj jinak..tohle dej sem..tohle rozdel a
spoj, a pak az se mu to libilo ( ciste subjektivni to ano ), tak to u sebe
zaintegroval do branche a pozdeji do trunku.

Alespon takto to u nas funguje..a kernel vypada kompaktne...a existuje
clovek, co ma prehled kde co je...( coz ve vice lidech nemusi byt vzdy
pravda )

Petr