[OSy] osobne odevzdani rozsireneho zadani?

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Mon Jan 7 21:46:18 CET 2008

Dobry den,

vsechny terminy od 6. ledna vcetne se posouvaji o jeden tyden, tedy i
termin odevzdani rozsireneho zadani se posouva z 11. ledna na 18. ledna.

Detaily odevzdavani maji na starosti cvicici a ja v tuto chvili nechci
podavat potencialne zkreslujici informace, prosim pockejte na informace
od nich. Predpokladam odevzdavani nekterym ze clenu skupiny, ktery
kratce predvede vase zadani a pripadne zodpovi nejake otazky.

Petr Tuma