[OSy] Posunuti terminu odevzdavani a nekolik dalsich drobnosti

Petr Lasak petr.lasak at gmail.com
Mon Jan 7 22:02:15 CET 2008

Dobry vecer.

Ano pravidla nastavena transparentne. Jen skoda ze jsem se opravdu nevybodl
na to zadani pres ty vanoce. Malem jsem ja blahovy kvuli tomu zustal v praze
..abych to stihl. No..dvarkat na cas ( 2. a 3. zadani ), takze mame 1/10 za
prvni zadani...oproti teamum co to treba poprve zbastlili..a pak si dali na
cas...a dvakrat jim to projde. No.. co uz:) asi sem mel s timto pocitat, jak
bylo receno ( cituji:" je asi logicke ocekavat, ze posunuti prostredniho ze
tri navazujicich zadani posune vse po nem" ).

Az se to dozvi moji pribuzni, tak se tam radeji neukazu...pac jsem byl velmi
vice nez otravny ( klasicka otazka:" Tak si pojd s nama povidat..nevideli
sme te 3 mesice." "Ale mami, ja odevzdavam 6. osy...to jinak nezvladnu" ).
Vsem co to pomuze, preju jim to...vsem co kvuli tomu obetovali svatky, dobre
nam tak, mame lepsi pocit, ze jsme ti, coto zvladli vcas.

Petr