[OSy] Posunuti terminu odevzdavani a nekolik dalsich drobnosti

Rastislav Wartiak rastik at tereus.eu
Mon Jan 7 22:22:56 CET 2008

Já se vám divím! Dostali jsme odklad termínu a teď se to obrací proti
těm, kteří vyslyšeli prosby několika (mnoha?) lidí, že to nestíhají.
Za dobrotu na žebrotu.
Úspěšné projití testy je jenom 70% maximálního bodového hodnocení.
Pokud někdo má již zadání hotové, tak získaný čas může využít na něco
jiného (na co při OSy moc času nezbylo), nebo na vylepšení svého
řešení. Martin Děcky tady třeba psal, že elegantní řešení třetího
zadání využívá ddisk, který v základním zadání požadovaný není. Jistě
i u předchozích zadání je možné najít možnosti vylepšení. Obsah kódu
se bude hodnotit až na konec a tedy i vylepšení prvního nebo druhého
řešení může znamenat zisk téměř poloviny bodů navíc. Prodloužením
termínu tedy vzniká další šance získat případné stracené body za
pozdní odevzdání. Nikdo ale nikoho nenutí.

Rastislav Wartiak

PS. Zeptal bych se na očekávaný termín vyhodnocení. Výsledky zkoušek
jsou u doc. Tůmy obvykle rychle k dispozici, bez bodů ze zápočtu ale
není jasný výsledek zkoušky.

> [...]
> Nechci se tím nikoho dotknout a nechci tvrdit, že se nesnažíte objektivně
> hodnotit náš výkon. Jen mám dojem, že neprávem opomíjíte jeden z jeho
> aspektů. Neříkám, že striktní řízení se pravidly je správná cesta, ale na
> druhou stranu jste se na začátku tvářili, že od nás přesně toto očekáváte
> (toto + vlastní iniciativu). A jakkoliv jsme se tedy danými pravidly řídili,
> máme dojem, že na to najednou doplácíme.
>
> Prosím, nezlobte se na mne, pokud tato reakce vyzněla příliš ofenzivně.
> Nebyla tak míněna, ale zároveň prosím pochopte i rozhořčení, které Vaše

>>> včas. Nevím, kolik nás to ve výsledku stihlo, ale vím, že jsme nebyli
>>> dotazníku. Rádi bychom věděli Váš názor na tento návrh a předem Vám