[OSy] Posunuti terminu odevzdavani a nekolik dalsich drobnosti

Katerina Opocenska kat.opoc at centrum.cz
Mon Jan 7 23:06:33 CET 2008

Dobrý večer,
dovolte mi jen krátce reagovat. To, co psal Lukáš rozhodně nemělo vyznět, že si myslíme, že amnestie není spravedlivá.
Mně osobně se líbí, že je tu v tomto ohledu nějaký feedback a jsem ráda za všechny, kterým to pomůže.
Semestrálky jsou náročné pro všechny a dost dobře si dovedu představit, že by to někdy mohlo pomoci nám.

Jen mi je líto toho extrémního nasazení, které jsme přes Vánoce vyvinuli, jen abychom to stihli a které vlastně nikdo neocení.
Tak snad bude oceněn aspoň jeho výsledek :)

Velmi by mě mrzelo, kdyby kvůli tomuto tématu nebo nějakému případnému nedorozumnění vzešla nepříjemná diskuse, proto jej za naší skupinu pokládám za uzavřené.

Preju vsem hodne uspechu při vypracovávání zadání, at už 3. nebo rozšířeného a hlavně příjemnou pracovní atmosféru.

Kate
Kateřina Opočenská