[OSy] Vyvolavanie vynimky TLB invalid

Jaroslav Pastorek jaruch at inMail.cz
Tue Jan 8 16:20:11 CET 2008

Dobry den.

Ja by som sa od filozofovania rad vratil k samotnemu kernelu :-)

Z mne neznameho dovodu sa mi pri testovani kernelu vyvolavaju
tlb invalid vynimky, avsak ked si v jej handleri dam vypisat
dump tlb, tak adresa, ktora vyvolala vynimku, je v tlb a je aj
validna. Skusal som hladat v manuali aj zdrojakoch msimu,
ci ta vynimka moze nastat este niekedy inokedy, ale akosi som
tam nic neobjavil. Neviem, ci je to tym, ze pristupujem na user
adresy z obsluhy vynimky alebo preco.
Dufam, ze to zas nie je rtfm otazka, ktora je na strane xyz v manuali.

S pozdravom

Jaroslav Pastorek
www.inpage.cz - www stranky za 3 Kc a za chvilku