[OSy] Uznanie semestralnej prace na buduci rok

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Thu Jan 24 12:28:27 CET 2008

Hezky den,

> Chcel by som sa spytat, ci v pripade, ze sa studentovi nepodari napisat
> test z Operacnych Systemov na dostatocny pocet bodov tak, aby jeho
> celkova znamka bola lepia ako 4, mu bude na buduci rok uznana
> semestralna praca v pocte bodov, ktory tento rok ziskal, alebo bude
> musiet celu semestralnu pracu robit odznovu. Dakujem za odpoved.

Za predpokladu, ze pristi rok bude forma a obsah semestralni prace
stejny jako letos (nebo dojde jen k trivialnimu posunu, ktery nebude mit
zasadni vliv na celkovy rozsah a narocnost semestralky), tak Vam
samozrejme body uzname a nebudete muset semestralku vypracovavat znovu.

Prestoze pravdepodobnost, ze tento predpoklad bude platit, je velmi
vysoka, nedovedeme to zcela garantovat (napr. mezi lonskym a letosnim
rokem to neplatilo).