[OSy] Uznanie semestralnej prace na buduci rok

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Thu Jan 24 13:52:57 CET 2008

Dobry den,

k odpovedi kolegy Deckeho jeste doplnim, ze v jednosemestrovem predmetu
prenaseni bodu ze semestralek nema az takovy vyznam, protoze se hodi
snad jen v situaci, kdy nekdo rozumne zvladne semestralku, ale pak se
nedokaze ani za dalsiho temer tri ctvrte roku naucit na zkousku. To si
ale jako realnou situaci nedovedu dost dobre predstavit.

Petr Tuma