[OSy] vyhodnotenie OSov

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Mon Mar 31 10:44:48 CEST 2008

Hezky den,

> chcel som sa opytat, ako to cca. vyzera s vyhodnotenim semestralok... Od p.
> Buleja sme sa dozvedeli, ze je to celkom casovo narocny "proces" - na druhej
> strane uz to je nejaky ten cas od skuskoveho a aj od odovzdavania tych uloh
> (ktore sme museli odovzdavat na minutu vcas ;-( )... Samozrejme, je prakticky
> jedno, ci kredity (ne)dostaneme teraz alebo za 3 mesiace - ide skor
> o "psychicky aspekt" :-)

Chapu Vase obavy, bohuzel informace o casove narocnosti jsou zcela
spravne. Odevzdano bylo priblizne 30 semestralek, hrube ohodnoceni jedne
zabere prumerne 6 hodin (lepsi vypracovani zaberou mene, ale ty horsi i
vyrazne vice). Takze i kdyby se tomu mohl venovat jeden clovek
nepretrzite, zabralo by ohodnoceni asi 15 dnu.

Nase casove moznosti jsou horsi, nez jsme puvodne predpokladali,
omlouvame se za puvodni prilis optimisticke odhady. Aktualne nam zbyva
ohodnotit jeste asi 1/4 semestralek.