[OSy] Preprocessing

Tom Petrůšek petrusek at gmail.com
Fri Nov 7 19:25:20 CET 2008

Pekny vecer prajem,

prave som na to narazil aj ja a tiez sa divim ... tiez som toho
nazoru, ze by sa to malo odniekial includovat este pred prelozenim
object suboru...

> ... bylo definovano makro DEBUG_MUTEX ...
Nie je treba makro, staci define, ako v headroch, ked nerobite #pragma
once, ale includovat by to malo nieco, alebo by to mal dostat cez
parametre gcc cez make

Tomas Petrusek