[OSy] hladam skupinu

Jakub Faryad jfaryad at googlemail.com
Tue Oct 7 21:50:10 CEST 2008

Ahoj,
tiez hladam skupinu (moji znami sa z predmetu odhlasili).
Na rozdiel od teba by som ale radsej preferoval riesenie zakladneho zadania.
Nie preto, ze by som to chcel odflaknut, ale preto, ze nemam absolutne
ziadne skusenosti
s programovanim na najnizsich urovniach (dufam, ze tu sa to naucim) takze
nechcem machrovat
ze zvladnem cokolvek a radsej urobim to zakladne poriadne nez aby som potom
zistil ze na to nemam.
Ak by ti vadilo pracovat na zakladnom zadani, tak tato vyzva plati vsektym
ostatnim.

S pozdravom,
Jakub Faryad
(ak to o niecom vypoveda, tak stud. priemer 1.82)