[OSy] Instalacia prostredia

Michal Marko miko.marko at gmail.com
Tue Oct 21 17:54:47 CEST 2008

Zdravim,

mozte mi prosim vas niekto poradit, ako mam rozbehat prostredie v ktorom
mame pracovat? Beham pod windowsami. Skusal som nahodit cygwin, binutils a
cross gcc sa mi podarilo rozbehat pomocou kompilacneho toolchain skriptu zo
stranky OSov. Msim sa mi ale nepodari skompilovat - ./configure prebehne, no
make akosi nie, neviem co robim zle, skusal som to za pomoci
predinstalovaneho gcc a aj skompilovaneho cross kompileru a ku kalistu som
sa teda este nedostal. Nie som v tom zbehly, tak mi prosim niekto poradte
ako sa vam to vsetko podarilo pod winom rozbehat.

ps. svn funguje ;)

Vrela vdaka,
Michal