[OSy] Prvni poznatky o obsluze klavesnice

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Wed Oct 22 22:10:47 CEST 2008

Hezky vecer,

> 1 - konfigurační soubor pro mips - respektive celou složku, ve které
> je by bylo také dobré zanést do repozitáře, protože se v něm budou
> dělat změny

Mel byt toto skutecne dotaz do konference? Ale souhlasim s Vami ..

> 2 - IO zařízení jsou namapované napevno do paměti
>       + počítá s tím správce paměti?

Spravce pameti v Kalistu s zadnymi rezervovanymi oblastmi fyzicke pameti
nepocita, to je na Vas.

>       + v případě více IO zařízení by bylo dobré udělat soubor
> IO_map.h a do něj zapsat na jakých adresách je ve fyzické paměti jaké
> zařízení, a toto shell skriptem přenést do konfigurace msimu

To prenaseni konfigurace z IO_map.h do msim.conf mi prijde ponekud
nelogicke. Je to jako kdybyste si musel nejdriv precist zdrojaky
operacniho systemu, ktery si chcete pustit na svem PC, a podle toho
(treba pomoci jumperu) nastavit, na jakych portech budou pristupna zarizeni.

Pokud to uz chcete mit hyperelegantni, tak to udelejte obracene, tedy
vygenerujte ten IO_map.h z msim.conf. Ale vzhledem k tomu, ze v
konfiguraci msimu budou vzdy stejna zarizeni a Vas kernel nebude umet
nacitat za behu nejake nove "ovladace", tak to klidne muzete zadratovat
natvrdo.