[OSy] rozhrani pro vlakna a testy mutex2-4

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Wed Oct 29 20:56:09 CET 2008

Hezky vecer,

> mam otazku ohledne testu mutex2-4. Zda se mi, ze testy nedodrzuji
> rozhrani pro vlakna. Funkci thread_create() predavaji funkci typu
> void* thread_start(void *) kdezto v zadani je typ "startovaci" funkce
> vlakna void thread_start(void*)

Dekuji za upozorneni, do zadani se skutecne vloudila chybicka, puvodni
zamer byl takovy, aby telo vlakna skutecne vracelo ukazatel
(konzistentne s tim, co pozaduje 3. zakladni zadani).

Testy jsou tedy spravne. Opravte si prosim 321. radek 1. zakladniho
zadani na:

         thread_t *thread_ptr, void *(*thread_start)(void *), void *data,