[OSy] Echo u funkci pro cteni vstupu

Vlastimil Babka babka at dsrg.mff.cuni.cz
Fri Oct 31 23:37:15 CET 2008

Petr Hosek wrote:
> Dobrý večer,
>
> Při testování vstupních funkcí jsem si povšiml, že MSIM neprovádí echo
> vstupu, chci se proto zeptat echo mají provádět funkce pro čtení vstupu
> (getc, getc_try, gets)?

Dobry vecer,

MSIM ani tyto funkce by echo delat standardne nemely, muzete si ho ale
napriklad pro ladici ucely podminit v prekladu nejakym DEBUG makrem...
Pripadne echo by se melo resit az na urovni procesu ktery vstup
zpracovava, napriklad pokud delate rozsirene treti zadani a rozhodnete
se pro spousteni procesu z disku naimplementovat nejaky jednoduchy
radkovy shell...

Vlastimil Babka