[OSy] objcopy private headers

radim.vansa at matfyz.cz radim.vansa at matfyz.cz
Tue Dec 1 17:48:09 CET 2009

Zdravím,

chtěl bych do kernelu nalinkovat nějaká surová data, ovšem mám problém: Když vytvořím object file pomocí

objcopy -I binary -O elf32-tradlittlemips -B mips:4000 logo.img logo.o

tento soubor nelze slinkovat, neboť údajně není 32 bitový. Když si vypíšu

objdump -p logo.o

logo.o:     file format elf32-tradlittlemips
private flags = 20000000: [no abi set] [mips3] [not 32bitmode]

zatímco když zkusím dumpnout nějaký normálně zkompilovaný object file, dostanu

main.o:     file format elf32-tradlittlemips
private flags = 20001101: [abi=O32] [mips3] [32bitmode] [noreorder]

Jak mám nastavit v objcopy tyto privátní flagy? Bohužel, v man pages jsem o nich nic nenašel a vygooglit se mi to nedaří.

Předem díky za odpověď

Radim Vansa