[OSy] Je MSIM deterministicky?

radim.vansa at matfyz.cz radim.vansa at matfyz.cz
Sun Dec 6 22:46:52 CET 2009

Reaguju trochu opožděně, ale abys neměl vždycky různé adresy po změně trochy kódu, tak nepoužívej jako začátek kernel heap přímo &_kernel_end, ale zarovnej si ho na začátek nejbližšího mega paměti (minimálně zarovnání na stránku je stejně nutné při použití alokátoru fyzické paměti - tak se vyhneš změně adres jen při přikompilování ladících výpisů.

Radim Vansa