[OSy] Jeste k ankete ...

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Wed Feb 18 10:37:57 CET 2009

Dobry den,

> Asi by to chcelo potvrdenie este od niekoho dalsieho, ale po vyplneni
> ankety si mozem prezerat jej vysledky aj so vsetkymi identifikaciami.
> Vcera som to este povazoval za featuru, ale asi to skor bude chybka.

Aha - ach jo, informacni system :-( - kazdopadne vysledky vidi pouze
ten, kdo anketu vytvoril (ja) a ten, kdo na ni odpovedel (pouze studenti
OS) - tedy i identifikace se dostane pouze tam.

Zkusim navrhnout autorum IS nejakou moznost anonymnich odpovedi (v
celoskolske ankete takova moznost tusim je), ale to je zpravidla beh na
dlouhou trat, takze ne nic, co by se dalo ted udelat.

Petr Tuma