[OSy] Odevzdani 3. zakladniho zadani

Martin Suchan martin.suchan at gmail.com
Sun Jan 18 23:20:45 CET 2009

Zdravim,

asi budeme patrit k jednomu z tymu, kteri nestihnou treti cast do 18.
1. a z toho duvodu bych mel dotaz, nebyla by mozna nejaka "uleva" z
penalizace v pripade, ze prvni dve zadani jsme stihli vcas a az treti
se nam asi protahne? Asi ne, ale zeptat jsem se musel. Trochu je to
nefer treba proti tymum, kteri nestihli uz prvni zadani a vsechny
dalsi mohli mit se spozdenim.

Jinak zejmena u tretiho zadani narazime na problemy, ktere jsou uz
dost vzdalene samotnemu psani OSu, zejmena netrivialni modifikace
makefilu, se kterymi nemusi mit vsichni takove zkusenosti. Dale
nutnost pouzivani assembleru pro upravy obsluhy vyjimek a nakonec take
upravu linker skriptu, se kterym se asi vetsina z nas dosud ani
nesetkala (nikdo z naseho tymu napr.) Pripadne rady k temto ukolum by
se prinejmensim do priste, urcite hodily.

A jeste jedna perlicka, pri kompilaci jsme narazili na tento bug(?):

*** Interactive tests ***
Running make --silent distclean
Running make --silent USER_TEST=tests/as3/io1/test.c
mipsel-linux-gnu-gcc: Internal error: File size limit exceeded (program as)
Please submit a full bug report.
See <URL:http://bugs.gentoo.org/> for instructions.
make[1]: *** [head.o] Error 1
make: *** [kernel] Error 2

Failure: Compilation

Sice nejsem odbornik pres mipsel cross compiler, ale mam pocit, ze to
je chyba v nem, nebo v nejakem nastaveni.

S pozdravem Martin Suchan