[OSy] Odevzdani

Jakub Faryad jfaryad at googlemail.com
Thu Jan 29 22:41:45 CET 2009

Ahoj,
Prepacte ze som sa dlhsiu dobu neozyval. Mali sme v praci dost rusne dni,
dve tretiny oddelenia prepustili, takze je zrazu trikrat viac prace a nikdo
nevie co vsetko ma robit no sak si to viete predstavit.
To s tym tarom som nepochopil, jak pouzivas tar v kaliste?
Inak serializovat strukturu procesu (rekurzivne serializovat vsetky
struktury co pouziva) by nemal byt problem, takze som myslel ze tak nejak,
ale ak je mozne pouzit tar, tak je to zbytocna praca.
Jakub