[OSy] Odevzdani

Ersin ersin at post.cz
Thu Jan 29 23:15:03 CET 2009

Ahoj,

Mas pravdu, nechceme, omlouvame se za regulerni SPAM. Diky za upozorneni. Vidim, ze je to i s historii:( Opet prichazi na radu jedna stara poucka od Libora Forsta - budte slusni i v soukrome korespondenci, nikdy nevite, kdy se ten mail dostane na verejnou konferenci:-)

Rychle zmenme tema.

Rad bych nahlasil nasledujici "podezrele chovani" msimu (verze 1.3.5) v interaktivnim modu. Disk1 je existujici zarizeni typu ddisk:

[msim] disk1 fmap
131: Missing parameter <file name>
[msim] disk1 fmap soubor.txt
131: Too many parameters