[OSy] hledam tym

Tomas Janku janku.tomas at gmail.com
Wed Oct 7 16:20:11 CEST 2009

Ahoj,
lidi, se kterymi jsem chtel delat OSy odrekli a tak hledam novy tym.
Jsem Unix/Linux admin/user (resp. 4 roky bez widli).
Mam zkusenosti s programovanim v C/C++ (bakalarka, zapocty), SVN, Doxygenem.
Pokud jde o C kod, tak se snazim drzet klasickeho UNIX paradigma KISS
(keep it simple stupid) a jsem paranoik (kazdou vec 3x testuju rucne +
pomoci nastroju typu Valgrind, apod.).
Z prace i zivota mam zkusenosti se systemem TRAC (management projektu,
bug-tracking, apod.), z prace zkusenosti s agilnimi metodikami
programovani.
Mam snahu psat citelny a srozumitelny kod, vse dukladne dokumentuju.
Moc cistych C zdrojaku nemam, snad jen neco, s cim jsem si posledni
dobou zacal hrat jen abych si C procvicil (je toho malo - browse
source) (http://urtax.ms.mff.cuni.cz/~janku.tomas/trac/MyCLibs).
Jinak mam za sebou uspesne i principy prekladacu (takze bych mel vedet
o co v PC jde), prgUnix (az na zapocet bo nezbyl cas), administraci
unix, doporucene postupy v programovani (abych nepsal jako prase),
middleware, apod.

Pokud by jste me nekdo chteli, dejte mi plz vedet.
DIk

--
Tomas Janku