[OSy] Joinovani mrtveho detached vlakna

Michal Klempa michal.klempa at gmail.com
Sun Nov 7 02:03:14 CET 2010

Ja myslim, ze ak v case volania kill bolo vlakno detached, tak ho
uvolnis uplne.
Kto zavola join na detached vlakno, ma dostate EINVAL - ak este bezi.
Ak si ho uz uvolnil uplne, tak identifikator je uz neplatny a das mu
EINVAL tiez. Pride mi to konzistentne.
Ak v case volania kill bolo vlakno attached, nechas si nejaku
informaciu pre toho, kto bude casom este volat join (pretoze ma dostat
EKILLED).