[OSy] Test falloc1 - doba trvania

Vlastimil Babka babka at d3s.mff.cuni.cz
Fri Nov 19 17:04:42 CET 2010

On 11/19/2010 04:23 PM, rudo tomori wrote:
> Dobry den,
> ja by som sa chcel opytat radovo ako dlho by mal trvat test falloc1
> ktory testuje frame alokator. Niekolko sekund? Desiatky sekund?
> Niekolko minut? Pripadne hodin:-) ?

Dobry den,

u tohoto (a dalsich testu) hodne zalezi na velikosti pameti
nakonfigurovane v simulatoru (a detekovane kernelem). Pro predstavu, na
nasem internim kernelu, na 2.4 GHz P4 mi test trval necele 3 minuty s
4MB RAM, a 7.5 minut s 16MB RAM. Takze minuty ano. Desitky minut nebo
hodiny s 4MB RAM uz indikuji, ze je neco velmi pomale.
Muzete cekat, ze z praktickych duvodu budeme testovat zhruba v takovem
rozmezi (coz samozrejme neznamena, ze by reseni nemelo podporovat i vice :)

VB