[OSy] Msim.conf s 257MB a vice pameti

..:: Urza ::.. urza at rdx2.cz
Fri Dec 2 15:39:48 CET 2011

Zdravím.

Pokud jsem dobře pochopil, není to pravda. Řešili jsme to tady předtím, když jsem předokládal, že paměť musí být v souvislém bloku, což mi bylo vyvráceno.... je tedy možné místo jedné velké paměti větší než 512MB testovat tak, že dáš třeba 1MB na začátek a pak ještě 1MB někam na jakoukoliv vysokou adresu. Tohle určitě funguje, já na tom testuji.

Urza