[OSy] Oprava vetve msimu pro msim debugger

martinec martinec at d3s.mff.cuni.cz
Sat Dec 3 21:36:30 CET 2011

Hezky den,

dva kolegove me na poslednim cviceni upozornili, ze se jim v eclipsu
neobjevuji moznosti MSIM debugger. Potiz nakonec byla daleko jednodussi
nez to na prvni pohled vypadalo - pred instalaci pluginu je treba jeste
take zvolit plugin "MSIM Debugger". Tato volba se ale objevi az pote co
odskrtnete checkbox "Group items by category".

Podrobneji zde: https://bugs.launchpad.net/msim-debugger/+bug/899392.

Kdyz jsem si zkousel rozchodit ladeni v obrazu systemu, kteri mi byl
poskytnut, tak jsem narazil na dalsi problem. Tentokrat byla chyba v me
vetvi msimu (podrobnosti
https://bugs.launchpad.net/msim-debugger/+bug/899394) a oprava uz je na URL:

http://aiya.ms.mff.cuni.cz/~martinec/msim/msim-source-tm-private.zip

Po zkompilovani si radeji overte, ze pouzivate skutecne tu
nejaktualnejsi verzi. Prikaz "msim --version" by mel vypsat:

MSIM version 1.3.8-private-version-tm rev35

S pozdravem,
Tomas Martinec