[OSy] Posunuti _kernel_end dovnitr kernelu

Martin Liška marxin.liska at gmail.com
Mon Dec 5 12:18:12 CET 2011

Dobry den,
  mel jste pravdu, problem se vyskytoval v map souboru, kde se za
_kernel_end umistily sekce *text.unlikely*, coz jsem nasel, ze jsou
informace napr. pouzivane pri volbe kompilatoru: -freorder-functions. Nicmene
pridani sekce *(.text.unlikely) hned za *(.text) v kernel.lds pomohlo
vyresit problem.

S pozdravem,
Martin